HÍREK

Hyundai – KIA 1.0 TGDI, 1.4 TGDI, 1.5 TGDI, 1,6 GDI-TGDI, 2.0 TGDI motorok kokszosodás mentesítése dióhéjas és koreai technológiával
GDI közvetlen benzinbefecskendezésű motorok kokszosodásra hajlamosak a keverékképzés sajátosságai miatt. Ennek következtében teljesítménycsökkenés, alapjárat ingadozás következhet be.
Tisztítást igénylő alkatrészek:
- szívósor és a szelepek
- dugattyútető
- befecskendezőszelepek
A dióhéjas tisztítás célja a motor jelentős megbontása nélküli szívócsatorna, szívószelepek tisztítása, az eredeti állapot visszaállítása. A technológia kiforrott, több gyártó hivatalos ajánlásaiban szerepel. A dugattyútetők koreai technológiával kerülnek megtisztításra. A befecskendezőszelepek tisztítása, vizsgálata próbapadon történik, égéstértömítés, lezáróelem, gumigyűrű cseréje gyári célszerszámokkal.
Elvégeztük egy 275 Le-s 2.0 TGDI motor kokszmentesítését. A szívósor leszerelését követően a VCM lemezek kiszerelését végeztük el. Jelentős kokszréteg rakódott a lemezekre, melyet ultrahangos kádban tisztítottuk meg. A szívószelepek, csatornák tisztítását követően a dugattyútetőn lerakódott kokszréteget távolítottuk el.
Emellett szervizünkben egy 1.0 TGDI motor kokszosodás mentesítését végeztük el, mely 80 e km -es futásteljesítménnyel rendelkezett. A szívósor leszerelését követően a szívószelepeken jelentős mennyiségű kokszréteget tártunk fel. A szelepek és csatornák dióhéjas tisztítását követően a dugattyútető tisztítását végeztük el. A befecskendezőszelepek kiszerelését követően szembesültünk azzal, hogy a szelepcsúcs is kokszosodott. A tisztítást követően próbapadon ellenőriztük a sugárképet, tömítettséget. A beépítés előtt szükséges az égéstértömítés, lezáróelem és a gumigyűrűk cseréje, melyeket kizárólag gyári alkatrészekkel és gyári célszerszámokkal szükséges összeszerelni.
Az eljárás hatékonyságáról készült képeket alább tekinthetik meg.
Időpontfoglalás e-mailben vagy telefonon.