HÍREK
Szívóoldali kokszosodás megszüntetése dióhéjas tisztítási technológiával
Hyundai, Kia GDI motorok esetében 70-100 ezer kilóméterenként ajánlott eljárás!
Dióhéjas tisztítás célja a motor jelentős megbontása nélküli szívócsatorna, szívószelep(ek) tisztítása, az eredeti állapot visszaállítása.
Miért van erre szükség? Alapvetően környezetvédelmi megfontolásokból a korszerű motoroknál a kartergázt és a kipufogógáz egy részét is visszavezetik a motorba, ez szükségszerűen, elkerülhetetlenül jelentős korom / koksz lerakódást okoz az EGR szelepben, szívósorban, szívószelepeken.
Ismert hibajelenségek:
- hideg motornál egyenetlenül járó motor
- a töltőnyomás késik
- megnövekedett fogyasztás
- teljesítményromlás
- részecskeszűrő hiba
Problémás dízel motorok:
BMW N47-N57 motorok – 160.000 km fölött – Mazda 2.0-2.2 cd & skyactive diesel motorok – 160.000 km fölött – Opel – Isuzu 1.7 CDTI – 150.000 km fölött – Opel 2.0 CDTI motorok – 160.000 km fölött – Audi/VW/Seat/Skoda 1.6-2.0 CRTDI 2009-2014 – 200.000 km fölött – Audi/VW/Seat/Skoda 2.0 PDTDI – 200.000 km fölött – Kia 1.6 – 2.2 CRTDI – 160.000 km fölött – Fiat/Alfa Romeo 1.9 jtd és 2.0 mjet motorok – 160.000 km fölött
Problémás benzin motorok:
Audi/VW/Seat/Skoda: összes FSI/TFSI/TSI motor (1.2, 1.4, 1.8, 2.0, 3,2, 3.6 VR6 4.0, 4.2) – legtöbb BMW N-es benzinmotorja – Kia és Hyundai GDI motorjai – PSA és BMW közös fejlesztésű 1.6 THP motorjának összes variánsa (BMW, Mini, Citröen, Peugeot, DS etc..) – Opelben és Alfa Romeokban használt közvetlen befecskendezéses benzinmotorok 1.9 és 2.2 JTS
Időpontfoglalás e-mailben vagy telefonon.